Archivní a spisová služba

Akreditovaný program:

Současná archivní a spisová služba – aktuální platná legislativa

Seminář je určen pro pracovníky veřejné  a soukromé sféry, kteří v rámci své pracovní náplně se věnují výkonu spisové služby. Obsahově je seminář zaměřen na objasnění problematiky výkonu předarchivní péče, výkonu spisové služby v listinné a elektronické podobě a péče o archiválie dle požadavků kladených aktuální archivní legislativou. Seminář je programově uspořádán na komentovaný výklad platné legislativy v oblasti výkonu spisové a archivní služby – zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů  a  vyhl. č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby.

Přednášející:  PhDr. Renata Pisková , ředitelka Státního okresního archivu Jihlava

Program semináře:                                                             akreditovaný lektor

  1. Legislativní změny zákona 499/2004 Sb. a vyhlášky 259/2012 Sb., změny ve spisové službě v souvislosti s novelami archivní legislativy
  2. Spisová služba – základní pojmy
  3. Původci a jejich povinnosti
  4. Národní standard pro elektronické systémy spisových služeb a jeho poslední novela – VMV 62/2024
  5. Atestace elektronických systémů spisových služeb a jejich podmínky
  6. Správa dokumentů a spisů v prostředí elektronických systémů spisové služby s důrazem na chyby, kterých se původci dopouštějí
  7. Problematika samostatných evidencí
  8. Metodika výkonu agendy stavebního řízení v informačním systému stavebního řízení
  9. Autentizační prvky digitálních dokumentů
  10. Vnitřní předpisy pro oblast spisové služby (Spisové řády a spisové a skartační plány – zásady zpracování, jejich vzory)
  11.  Ochrana osobních údajů při výkonu spisové služby
  12.  Transakční protokol
  13.  Ukládání elektronických a listinných dokumentů ve spisovnách
  14.  Skartační lhůty – přehled právních předpisů stanovujících ukládací dobu dokumentů
  15.  Vyřazování dokumentů z organizací – skartační řízení 
  16.  Trvalý skartační souhlas
  17.  Klasické vs. elektronické skartační řízení
  18.  Předávání dokumentů vybraných za archiválie do archivů
  19. Postupy při vyřazování dokumentů neevidovaných, ze samostatných evidencí či     jiných informačních systémů
  20. Národní archivní portál.   21) Přestupky proti archivnímu zákonu, kontroly a pokuty   22)  Diskuze, odpovědi na dotazy

Datum konání:       22. října 2024

Místo konání:     EA Business hotel Jihlava, Havlíčkova 5625/28 Jihlava

   Hotel se nachází asi 10 minut pěší chůze z autobusového nádraží směrem do centra města, vstup do přednáškového sálu přes recepci hotelu. Prezentace od 8:30hodin Zahájení semináře:  v 9.00

Informace o semináři:  Seminář zajišťuje Petr Lekeš vzdělávací agentura s.r.o.

Vzdělávací program je akreditovaný u MV ČR pod číslem  AK/PV-299/2015, AK/VE-193/2015, 6. hodin. Akreditovaná instituce MV ČR, číslo: AK/I-57/2011  Kontakt: Mobil: 776 574 359,  IČO: 292 88 533,  nejsme plátci DPH.  Účastnický poplatek  ve výši 1800,- Kč  (v ceně je započítáno: oběd, káva, minerálka, písemný materiál) uhraďte u Komerční banky a.s., Uh. Hradiště na číslo účtu:   43 – 95 85 41 02 67/ 0100  Variabilní symbol 4424,  poplatek uhraďte do 21.10. 2024, nebo hotově v den konání u prezentace.

E-mail: info@vzdelavanilekes.cz, http://www.vzdelavanilekes.cz 

Vzdělávací agentura, Novoveská 1056, 687 25 Hluk  tel.:776 574 359

Doklad za zaplacení semináře a osvědčení o absolvování tohoto vzdělávacího programu obdržíte v den jeho konání, při prezentaci, s údaji uvedenými na této přihlášce. 

ÚŘEDNÍK ÚZEMNÍHO SAMOSPRÁVNÍHO CELKU, DLE ZÁKONA č.: 312/2012 ( ÚŘEDNÍK OBECNÍHO, MĚSTSKÉHO ÚŘADU, MĚSTSKÉ ČASTI….) VYPLNÍ KOLONKU DATUM A MÍSTO NAROZENÍ, A DO DOPLNUJÍCÍCH INFORMACÍ UVÉCT ÚŘEDNÍK nebo VEDOUCÍ ÚŘEDNÍK.

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA

První účastník:

Titul Jméno Příjmení Titul
Datum narození Místo narození

Druhý účastník:

Titul Jméno Příjmení Titul
Datum narození Místo narození

Třetí účastník:

Titul Jméno Příjmení Titul
Datum narození Místo narození

Chcete-li přihlásit více účastníků, napište prosím tento požadavek do poznámky níže – budeme Vás kontaktovat.

Kontaktní / fakturační údaje:

Firma
Ulice
Město PSČ
IČO DIČ
Telefon E-mail

Na tento kontakt Vám bude zasláno potvrzení o přijetí přihlášky.





Odesláním poskytujete naší agentuře souhlas se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu, který je nutný pro vyřízení Vaší objednávky.