Akreditovaný program: Současná archivní a spisová služba – aktuální platná legislativa
Aktuální problémy spisové služby
Seminář je určen pro pracovníky veřejné a soukromé sféry, kteří v rámci své pracovní náplně se věnují výkonu spisové služby. Obsahově je seminář zaměřen na objasnění problematiky výkonu předarchivní péče, výkonu spisové služby v listinné a elektronické podobě a péče o archiválie dle požadavků kladených aktuální archivní legislativou. Seminář je programově uspořádán na komentovaný výklad platné legislativy v oblasti výkonu spisové a archivní služby – zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů a vyhl. č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby.
Přednášející: Mgr. Pavel Šrámek Ph.D.
Státní okresní archiv Zlín, akreditovaný lektor
Seminář bude zaměřen na aktuální problémy praktického výkonu spisové služby, jak v listinné, tak v elektronické podobě, v souvislosti s pokračující elektronizací a rostoucím počtem digitálních dokumentů. Probrány budou nejnovější již schválené i připravované změny v archivní legislativě (archivní zákon, vyhláška o podrobnostech spisové služby, standard pro elektronické systémy spisové služby) a jejich dopad na výkon spisové služby pro jednotlivé typy původců.
Obsah:
– informace o archivní a další legislativě
– povinnosti jednotlivých původců
– schválené i připravované změny v archivní legislativě
– vedení spisové služby v listinné a elektronické podobě
– popis elektronického skartačního řízení
– praktická doporučení pro výkon spisové služby
Datum konání: 30. března 2023
Místo konání: Přednáškový sál INTERHOTEL ZLÍN (dříve hotel Moskva),
nám. Práce 2512, ZLÍN
Prezentace od 8.30 hodin Zahájení semináře: v 9.00 hodin,
Informace o semináři: Seminář zajišťuje Petr Lekeš vzdělávací agentura s.r.o. Vzdělávací program je akreditovaný u MV ČR pod číslem AK/PV-299/2015, AK/VE-193/2015. 6. hodin. Akreditovaná instituce MV ČR, číslo: AK/I-57/2011 Kontakt: Mobil: 776 574 359, IČO: 292 88 533, nejsme plátci DPH.
Účastnický poplatek ve výši 1700,- Kč(v ceně je započítáno: oběd dle hotelového menu, káva, minerálka , písemný materiál ),uhraďte u Komerční banky a.s., Uh. Hradiště na číslo účtu: 43 – 95 85 41 02 67/ 0100 Variabilní symbol 2123, poplatek uhraďte do 29.3. 2023 nebo hotově v den konání u prezentace.
E-mail: info@vzdelavanilekes.cz
Telefon: 776 574 359 Doklad za zaplacení semináře a osvědčení o účasti obdrží účastníci semináře v den jeho konání, s údaji uvedenými na této přihlášce. Proto uveďte své obchodní jméno v souladu s obchodním rejstříkem.
ÚŘEDNÍK ÚZEMNÍHO SAMOSPRÁVNÍHO CELKU, DLE ZÁKONA č.: 312/2012 ( ÚŘEDNÍK OBECNÍHO, MĚSTSKÉHO ÚŘADU, MĚSTSKÉ ČASTI….) VYPLNÍ KOLONKU DATUM A MÍSTO NAROZENÍ, A DO DOPLNUJÍCÍCH INFORMACÍ UVÉCT ÚŘEDNÍK nebo VEDOUCÍ ÚŘEDNÍK.