Spisová služba a archivnictví

Spisová služba a archivnictví 

ve znamení další elektronizace veřejné správy

Seminář je určen pro pracovníky veřejné  a soukromé sféry, kteří v rámci své pracovní náplně se věnují výkonu spisové služby. Obsahově je seminář zaměřen na objasnění problematiky výkonu předarchivní péče, výkonu spisové služby v listinné a elektronické podobě a péče o archiválie dle požadavků kladených aktuální archivní legislativou. Seminář je programově uspořádán na komentovaný výklad platné legislativy v oblasti výkonu spisové a archivní služby – zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů  a  vyhl. č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby.

Přednášející:  PhDr. Renata Pisková , ředitelka Státního okresního archivu Jihlava

Program semináře: 

  1. Zákon č. 261/2021 Sb., kterým se  mění některé zákony v souvislosti s další elektronizací postupů orgánů veřejné moci a novela archivního zákona a souvisejících předpisů
  2. Přehled změn ve vedení spisové služby v souvislosti s novelizací příslušné legislativy 
  3. Spisové řády – tvorba jejich obsahu
  4. Proces výkonu spisové služby od  příjmu (vzniku) dokumentu až po jeho vyřazení ze spisovny původce 
  5. Elektronické systémy spisové služby a jejich atestace
  6. Práce se spisy
  7. Autentizační prvky – podepisování
  8. Transakční protokol
  9. Konverze a převod dokumentů, datové formáty
  10. Ukládání elektronických a listinných dokumentů ve spisovnách
  11.  Vyřazování dokumentů z organizací – skartační řízení 
  12. Výběr archiválií mimo skartační řízení
  13.  Národní archivní portál 2.0 a jeho využití v procesu vyřazování dokumentů z elektronických systémů spisové služby
  14. Kontroly, přestupky a pokuty , otázky a odpovědi , shrnutí, praktické ukázky

Datum konání:       22. října 2021

  •       Přednáškový sál v GRANDHOTELU  v Brně,
  •   ( naproti Vlakového nádraží)  Benešova 18, Brno

Prezentace od 8:30hodin  Zahájení semináře:  v 9.00 hodin,  ukončení asi ve 13:00 hodin.

Informace o semináři:  Seminář zajišťuje Petr Lekeš vzdělávací agentura s.r.o. 

Vzdělávací program je akreditovaný u MV ČR pod číslem  AK/PV-299/2015. Akreditovaná instituce MV ČR, číslo: AK/I-57/2011  Kontakt: Mobil: 776 574 359,  IČO: 292 88 533,  nejsme plátci DPH.

  Účastnický poplatek  ve výši 1700,- Kč  (v ceně je započítáno: oběd , káva, minerálka) uhraďte u Komerční banky a.s., Uh. Hradiště na číslo účtu:   43 – 95 85 41 02 67/ 0100  Variabilní symbol 4321,  poplatek uhraďte do 21.10. 2021, nebo hotově v den konání u prezentace.

E-mail: info@vzdelavanilekes.cz, http://www.vzdelavanilekes.cz 

tel.:776 574 359

Tato akreditovaná  vzdělávací instituce Vám vydá Doklad za zaplacení semináře a osvědčení o absolvování tohoto vzdělávacího programu v den jeho konání, při prezentaci, s údaji uvedenými na této přihlášce, proto zde uveďte své obchodní jméno v souladu s obchodním rejstříkem. 

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA

První účastník:

Titul Jméno Příjmení Titul
Datum narození Místo narození

Druhý účastník:

Titul Jméno Příjmení Titul
Datum narození Místo narození

Třetí účastník:

Titul Jméno Příjmení Titul
Datum narození Místo narození

Chcete-li přihlásit více účastníků, napište prosím tento požadavek do poznámky níže – budeme Vás kontaktovat.

Kontaktní / fakturační údaje:

Firma
Ulice
Město PSČ
IČO DIČ
Telefon E-mail

Na tento kontakt Vám bude zasláno potvrzení o přijetí přihlášky.





Odesláním poskytujete naší agentuře souhlas se zpracováním osobních údajů v nezbytném rozsahu, který je nutný pro vyřízení Vaší objednávky.